Met 360 Experience optimaliseren we de gebruikerservaring, door ervoor te zorgen dat elke applicatie beschikbaar, functioneel, snel en efficiënt is in alle kanalen van de digitale klantervaring, in realtime.
Het platform combineert realtime gegevens over de prestaties van applicaties, het gedrag en de ervaringen van echte gebruikers. Ook worden user sessies vanuit de omni channels geanalyseerd en kunnen deze naar behoefte voor analyse doeleinden nader worden bekeken. Dit alles om problemen met de user experience te lokaliseren en de precieze impact op de KPI’s te begrijpen.
- Eindgebruikers worden geconfronteerd met errors op de website waardoor ze niet het gewenste product kunnen aankopen
- Sommige workflows op de website werken de ene keer wel maar een volgende keer weer niet, gedrag is wispelturig
- Op piek momenten is de website verminderd beschikbaar voor klanten, ze kunnen niet inloggen
- Gebruikers raken gefrustreerd zijn minder productief doordat het inloggen op het thuiswerkportaal erg langzaam werkt en na 10 minuten worden ze automatisch uitgelogd en moeten ze dus opnieuw inloggen.
- 53 % van de mobiele gebruikers breekt sessie af als laden langer dan 5 seconden duurt
- 79 % van de gebruikers komt niet terug na negatieve ervaring
- 75% van de klanten verwacht ingeval van niet functionerende website, dat er online hulp wordt geboden. Probleem moet binnen 5 minuten worden opgelost.
- Minder dan 3% van de incidenten wordt gevonden voordat de gebruikers er last van hebben
- De webapplicatie is helaas niet altijd beschikbaar SLA’s worden niet gehaald, en de performance verschilt afhankelijk van de geografische locatie waarin de eindgebruiker zich bevindt.
- Omzet verlies door afname van het aantal verkochte product items in het afgelopen kwartaal met 10%
- NPS waardering is gedaald doordat wisselende ervaringen door eindgebruikers
De website overbelast geraakt waardoor het aantal klachten die dag 21% hoger ligt vergeleken met andere dagen - De workload van 300 dossiers die normaliter per dag door customer service worden afgehandeld, wordt niet meer gehaald, het werk stapelt zich op en de druk op medewerkers neemt toe. Medewerkerstevredenheid is gedaald.
- De verkopen van schoenen aan klanten die de website bezoeken met een iphone Se is met 11% gedaald
- Service desk krijgt via de chat klachten binnen maar kan klanten vaak niet snel genoeg helpen. Uit de laatste klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat het aantal ontevreden klanten met 7 % is gestegen.
Waarom DEM ?
1 > Voorkom problemen voordat gebruikers ze zien
Met synthetische monitoring ontdekt u automatisch problemen in productie- en ontwikkelomgevingen voordat uw klanten er last van hebben en uw callcenters met klachten beginnen te overladen.
2 > Los automatisch echte problemen op die van invloed zijn op eindgebruikers
Met real-user monitoring weet u meteen wanneer gebruikerservaringen fout gaan en hoe u ze snel kunt oplossen, zodat u het giswerk kunt elimineren.
3 > Onmiskenbaar videobewijs om gebruikerservaringen te optimaliseren
Speel elke sessie opnieuw door de ogen van de gebruiker en begrijp hun exacte ervaring, zodat iedereen het eens kan worden over waar verbeteringen moeten worden aangebracht.
4 > Geavanceerde monitoring van mobiele apps voor omni-channel ervaringen
Voortdurend monitoren en analyseren van mobiele gebruikerservaringen in klantsegmenten, app-crashes, componenten van derden en uw volledige cloud-stack om sneller te innoveren met nieuwe mobiele functies die de verwachtingen van klanten overtreffen.
Digital Experience Monitoring is een totaal concept. Het is waar Real User Monitoring, Synthetic monitoring en Session Replay hun krachten bundelen.
Real User Monitoring (RUM)
Krijg volledig inzicht in alle activiteiten van elke gebruiker van mobiele en webapplicaties op alle apparaten en in alle browsers.
Synthetic monitoring
Simuleer, meet en vergelijk uw mobiele en webkanalen met behulp van een best-in-class netwerk met lage latency, hoge doorvoer, en zeer redundant.
Session replay
Session replay legt de volledige digitale ervaring voor elke gebruiker vast en geeft deze visueel weer, over browsers, interfaces en apparaten heen.
Supersnel problemen oplossen
Bekijk deze 3 minuten durende demo om te ontdekken hoe belangrijke functionaliteiten zoals maskering, root-cause analyse en AI in Session Replay en RUM samen uw organisatie de inzichten geven om perfecte gebruikerservaringen te creëren.
360 Experience is een complete dienst voor 1 vaste prijs per maand. Daarmee beschikt u naar behoefte over Real User Monitoring, Synthetic monitoring en Session replay.
De exacte prijs van 360 Experience is afhankelijk van uw behoefte en andere factoren zoals bijvoorbeeld het aantal synthetische transacties of het % te monitoren transacties bij Real User Monitoring.
Een goede inventarisatie van uw behoefte is van belang zodat u niet betaald voor iets wat u niet zal gebruiken.