360 E2E Vision

Bedrijfskritische IT-diensten end-to-end in beeld

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan

Met 360 E2E Vision worden beschikbaarheid en prestaties van uw digitale omgeving geoptimaliseerd. Het levert 24/7 gedetailleerde informatie over de status van uw belangrijkste digitale diensten en processen – vanuit het perspectief van uw medewerkers en klanten, op locaties over de hele wereld.

Vandaag zijn de meeste bedrijfsprocessen digitaal. De beschikbaarheid en prestaties van digitale toepassingen voor eindgebruikers zijn de sleutel tot succes zeker nu veel mensen thuis werken.

Om uw bedrijf draaiende te houden, rekenen uw werknemers en klanten op betrouwbare toegang en beschikbaarheid van hoogwaardige IT-diensten – variërend van webwinkels tot CRM en kantoortoepassingen. Veel van deze toepassingen worden gehost door 1 of meerdere SAAS partijen, waardoor het monitoren van End-to-End ketens complexer en uitdagender wordt.

Prestatieproblemen of zelfs downtime van belangrijke applicaties hebben aanzienlijke negatieve gevolgen: De productiviteit van werknemers en de klanttevredenheid nemen af, bedrijfsprocessen vertragen of stagneren, en overeengekomen service level agreements tussen providers en gebruikers worden niet nagekomen. Dit betekent voor elke onderneming grote verliezen, gederfde inkomsten en vervolgkosten.

Herkent u zich in het volgende?

  • EPD systeem is traag, kwaliteit van gerichte zorg op juiste moment en locatie loopt stroef, meer patiënten zijn ontevreden
  • Medewerkersportaal geeft vaak foutmeldingen en is traag, medewerkers zijn minder productief en ontevreden
  • Website waarop financiële producten en diensten worden aangeboden is traag en regelmatig onbeschikbaar. Klanten loyaliteit verminderd, SEO is lager, marketingcampagnes zijn minder effectief.
  • In een piekperiode is het betalingssysteem onbeschikbaarheid wat tot gevolg heeft extra belasting van de customerservice afdeling. Klanten uiten hun frustraties op social media.
  • Stagnatie in het productieproces leidt tot backorders bij afnemers.

Impact door slecht presterende kritische applicaties:

  • Achteruitgang kwaliteit dienstverlening, bijvoorbeeld verminderde zorg in ziekenhuizen
  • Imago schade doordat dienstverlening frequent beneden maats is
  • Verminderde productiviteit, meer klachten leidt tot werk achterstanden waardoor hogere exploitatiekosten
  • Omzetverlies door minder bezoekers die zijn overgegaan tot aanschaf van een product, zich hebben geabonneerd op je podcast of een ander conversie doel.
  • Minder focus door teamleden als gevolg van meer brandjes blussen
  • Vertraging time to market

Als het gaat om de prestaties van applicaties, is het voor uw bedrijf van cruciaal belang om niet reactief te zijn, maar een proactieve benadering te kiezen. Dit betekent dat u, voordat gebruikers fouten bij u melden, al goed op de hoogte bent van het probleem, of nog beter: dat u het probleem al hebt opgelost voordat uw gebruikers er last van hebben. End-to-end monitoring maakt proactief beheer van de prestaties van applicaties mogelijk.

Wie heeft er baat bij?

  • De Helpdesk is altijd op de hoogte van de kwaliteit van de dienstverlening aan de gebruikers en kan met vertrouwen reageren.
  • IT identificeert knelpunten en storingen tijdig, lost fouten snel en efficiënt op – of voorkomt ze zelfs proactief.
  • IT Service Management handhaaft en bewijst de kwaliteit van de overeengekomen dienstverlening (SLA’s = Service Level Agreements).

Welke behoefte zien we bij onze klanten?

  • Grip en controle krijgen op de prestaties van bedrijfskritische applicaties.
  • Oplostijd van incidenten verkorten
  • Sneller problemen isoleren
  • Betere en automatische registratie van incidenten in je helpdesksysteem
  • Objectiveren van gebruikersgedragingen

Ketenmonitoring doorloopt iedere paar minuten de kritieke paden van je applicatie, om te kijken of ze nog werken. Van deze kritieke paden wordt de beschikbaarheid en responstijd gemeten.

Dus een continue check zodat je hier zelf niet steeds mee bezig hoeft te zijn!

De portal waarin je alle meetresultaten ziet, bevat nieuwe functionaliteit die jouw overzicht en inzicht nog beter en sneller kunnen maken. Denk aan drill-down dashboards, responstijd grafieken en notificaties.

Waarom 360 E2E Vision?

  • De Software Robot identificeert beelden, patronen en tekens. Het voert muisklikken en toetsaanslagen in en meet de responstijden voor elke transactie end-to-end op locaties wereldwijd
  • Eén monitoring tool voor alle toepassingen: Met onze software robots bedienen we elke grafische gebruikersinterface (GUI) zonder uitzondering
  • Veilige werking in afgeschermde sessies voor absolute bescherming van gevoelige gegevens en processen
  • Kostenefficiënte schaalvergroting door parallelle sessies op een eindapparaat of virtuele machine
  • Betrouwbare werking met geïntegreerde routines voor foutafhandeling (popups, storingen van de te bewaken toepassing)
  • No Code Solution: eenvoudig en snel ontwerpen en aanpassen van robotworkflows
Bekijk hier de 7 unieke mogelijkheden van 360 E2E Vision

360 E2E Vision is een complete dienst voor 1 vaste prijs per maand. Hierin zitten de continue monitoring, de portal en de dagelijkse persoonlijke validatie. De exacte prijs van application monitoring is afhankelijk van het aantal te monitoren klikpaden.
Met 1 vast bedrag per maand sta je nooit voor onverwachte kosten.

Standard

  • 3 meetpunten on premise
  • 4 * per uur een klikpad
  • 7 stappen per klikpad
  • 2 performance metrieken per stap
  • inregelen en tuning XLA drempelwaarden
  • Alerting op XLA drempelwaarden
  • Standaard dashboards
  • Geautomatiseerde rapportages
  • Advies op basis van meetresultaten
  • Onderhoud en beheer van meetscripts
  • 4 Support uren (per maand)

Pro

  • Als “Standard” plus
  • 8 Support uren (per maand)
  • Meetpunt buiten klantdomein
  • Integratie met Helpdesk systeem*
  • Integratie met infrastructuur tooling*
  • Integratie met APM tooling*

Premium

  • Als “Pro”plus
  • 12 Support uren (per maand)
  • Grafieken op maat

Onze Diensten

360 E2E Vision

360 Experience

360 Performance testen 3.0

360 Virtualize