Digitaal Transformeren met Jochem en Les
In de 4 delige serie "Digitaal transformeren met Jochem en Les" worden ervaringen gedeeld gerelateerd aan digitaal transformeren vanuit Test management perspectief. Webinars, podcasts, artikelen en andere content over digitale transformatie zie je regelmatig voorbij komen. Vanuit deze invalshoek, het test management perspectief zie je nauwelijks interessante materiaal voorbij komen. Doe er je voordeel mee. [...]
Breaking news: rubberschaarste zorgt voor sterke daling eindgebruikerservaring
Door slinkende rubbervoorraden na voorraadvorming door China en een verwoestende bladziekte stijgen de rubberprijzen en komt de toeleveringsketen van rubber meer en meer onder druk te staan. Dit kan dus heel goed betekenen dat het bandje dat je gewend bent om bij Profile op de hoek te halen er straks niet meer vanzelfsprekend is, [...]
Duidelijke ketenprestatie eisen, een must
Hoe duidelijke ketenprestatie-eisen ervoor kunnen zorgen dat je niet zit met een schadepost van € 800.000,-Veel bedrijven worstelen met het helder maken wanneer je applicatie goed presteert of niet. Als de applicatie niet gemeten wordt, blijft het bij subjectiviteit. De applicatie is traag, maar wat is traag? Wat je wilt is een referentiepunt. Juist bij [...]
Wat je als bedrijf moet weten over de eindgebruikerservaring van jouw klant
Wat je als bedrijf moet weten over de eindgebruikerservaring van jouw klantDe applicatie die jouw klant gebruikt kan technisch heel goed in elkaar zitten, maar toch kan het zijn dat de klant dat niet zo ervaart. Hoe jouw klant het werken met de betreffende applicatie ervaart is wat je noemt responsiveness ofwel dé eindgebruikerservaring. Met [...]
Apdex: de gouden methode om eindgebruikerservaringen inzichtelijk te maken
Zijn de onderstaande frustraties onderdeel van de feedback die je krijgt over de eindgebruikerservaring van jouw klanten? Lees dan dit artikel over de Apdex.• Het inloggen ging ‘moeilijk’• Het laden van de zoekopdracht ging ‘traag’• De communicatie via de chat duurde te lang• Het bestelproces was niet overzichtelijk.Tijd, beschikbaarheid en het aantal fouten die jouw [...]