Blog

Duidelijke ketenprestatie eisen, een must

Hoe duidelijke ketenprestatie-eisen ervoor kunnen zorgen dat je niet zit met een schadepost van € 800.000,-Veel bedrijven worstelen met het helder maken wanneer je applicatie goed presteert of niet. Als de applicatie niet gemeten wordt, blijft het bij subjectiviteit. De applicatie is traag, maar wat is traag? Wat je wilt is een referentiepunt. Juist bij [...]

Wat je als bedrijf moet weten over de eindgebruikerservaring van jouw klant

Wat je als bedrijf moet weten over de eindgebruikerservaring van jouw klant De applicatie die jouw klant gebruikt kan technisch heel goed in elkaar zitten, maar toch kan het zijn dat de klant dat niet zo ervaart. Hoe jouw klant het werken met de betreffende applicatie ervaart is wat je noemt responsiveness ofwel dé eindgebruikerservaring. [...]

Apdex: de gouden methode om eindgebruikerservaringen inzichtelijk te maken

Zijn de onderstaande frustraties onderdeel van de feedback die je krijgt over de eindgebruikerservaring van jouw klanten? Lees dan dit artikel over de Apdex. • Het inloggen ging ‘moeilijk’ • Het laden van de zoekopdracht ging ‘traag’ • De communicatie via de chat duurde te lang • Het bestelproces was niet overzichtelijk. Tijd, beschikbaarheid [...]

Go to Top