Over 360Performance

/Over 360Performance
Over 360Performance2018-09-22T16:39:40+00:00

360Performance heeft een jonge ziel met een ervaren hart. Wij zijn opgericht in 2014 met een karrenvracht aan kennis, kunde en ervaring op performance gebied. Zo zijn we altijd wakker te maken voor interessante performance problemen, of om organisaties te helpen performance aware te maken.

Meer dan 15 jaar ervaring is de ruggengraat van 360Performance met Application Performance Management. Bij de volgende mooie lijst van bedrijven hebben we waarde gebracht zoals:

  • ING Domestic Bank
  • ING Whole Sale Bank
  • DELA Coöperatie
  • Rabobank
  • Vion Food Group
  • Rensa
  • Volkswagen PON Financial Services
  • Delta Lloyd
  • Gemeente Amsterdam
  • ThiemeMeulenhoff

360Performance heeft aan beide kanten van de tafel gezeten; als verkoper en als uitvoerende. Hierdoor is een supermix ontstaan van vaardigheden.

Missie 360Performance

360Performance is dé Performance Regie dienstverlener op het vlak van Performance Intelligentie door structurele effectiviteit te brengen bij de vele APM en DPM-uitdagingen die er zijn.

Doel

Ons doel is om onze klanten binnen 1 dag te helpen performance gerelateerde problemen inzichtelijk te maken. Wij zijn overtuigd dat dit kan door gebruik te maken van software waarmee we als het ware een real-time MRI-scan uitvoeren op de complexe IT-ketens van onze klanten. Daarbij voeren we regie om de juiste acties op het juiste moment in de tijd uit te voeren waardoor waarde wordt gecreëerd voor onze klanten.

Een ander doel is dat wij vinden dat onze klanten zelf APM moeten kunnen doen. Eigen kennis en ervaring opbouwen is belangrijk voor organisaties om performance bewust te worden. Daarbij bindt men de eigen medewerkers door uitdagingen te bieden en Performance Intelligence op te bouwen.

Performance Intelligentie

Performance Intelligentie is veel meer dan alleen Application Performance Monitoring (APM). Het gaat over hoe onze klant in staat is om met behulp van APM business waarde te genereren in de digitale transformatie.

Applicatie Performance Monitoring (APM) is een markt waarbij het doel is grip en controle te krijgen en te behouden op de eindgebruikerservaring. Eindgebruikerservaring wordt op de volgende manier gemeten:

  • responstijd: hoe lang duurde het voordat de website interactief was voor de eindgebruiker
  • beschikbaarheid: is de eindgebruikersfunctionaliteit benaderbaar en uitvoerbaar.

Grip en controle wordt verkregen door Performance Intelligentie toe te voegen aan de applicatie life cycle van onze klanten.

Digital Performance Management (DPM) is het begeleiden van klanten in hun digitale transformatie met behulp van APM. Bij de digitale transformatie staat de klant centraal en zal de organisatie en IT moeten veranderen om dit te bewerkstelligen.

Virtual Assistants

Onze missie realiseren we door het hebben van een Virtual Assistant netwerk. Het Virtual Assistant netwerk biedt diverse APM rollen zoals:

  • De Performance Regisseur
  • De Performance  Engineer
  • De Performance Architect
  • De Performance Coach

De bovenstaande rollen vullen de Performance Intelligence dienstverlening in voor onze klanten flexibel met de juiste kennis, kunde en ervaring. En alleen op die momenten dat we gezamenlijk waarde kunnen leveren.

Wie zijn onze klanten

Onze klanten beschikken over complexe IT, over lange ketens van applicaties en infrastructuur om dienstverlening te kunnen aanbieden. Deze ketens zijn bedrijfskritisch die altijd moeten werken.

Aan de top 300 bedrijven van Nederland levert 360Performance APM- en DPM-dienstverlening wat in lijn ligt met hun behoefte, ambitie- en volwassenheidsniveau.

We zijn werkzaam in diverse marktsectoren zoals financieel, verzekeringen, overheid, zorg, groothandel, automotive. ING, Rabobank, Delta Lloyd, DELA Coörperatie, Volkswagen Pon Financial Services behoren tot onze klanten.

Kernwaarden van 360Performance

We zijn een pro-actief bedrijf met als kernwaarden empathisch vermogen, een can-do mentaliteit gekoppeld aan pragmatiek en oog voor kwaliteit, het delen van kennis, het hebben van de juiste sense of urgency. We gaan altijd voor het resultaat, rekening houdend met onze omgeving. We willen klanten helpen zodat zij een uitzonderlijke klantervaring met ons hebben!

Maatschappelijke verantwoordelijkheid & Sponsoring

Naast onze kernwaarden met bijbehorend gedrag vindt 360Performance maatschappelijke betrokkenheid zeer belangrijk.  Wij willen wat terug doen voor de maatschappij, omdat onze ervaring en inzicht toegevoegde waarde brengt waar mensen hun voordeel uit kunnen behalen. Dat doen we door vrijwilligerswerk te doen bij sporten zoals badminton (Phoenix ’17) en Basketball. Zo is de eigenaar van 360Performance een Sportleider 2 (SL2) gecertificeerde badmintontrainer.

Daarnaast sponsoren we Demi van Ritter als jong badminton talent. Zij speelt bij de eredivisieclub DKC en traint in de nationale ploeg (U14). In haar reis naar de top steunt 360Performance in het kunnen meedoen aan nationale en internationale toernooien om beter te worden.