Met 360 E2E Vision worden beschikbaarheid en prestaties van uw digitale omgeving geoptimaliseerd. Het levert 24/7 gedetailleerde informatie over de status van uw belangrijkste digitale diensten en processen – vanuit het perspectief van uw medewerkers en klanten, op locaties over de hele wereld.
1 APM Dashboard |
|
---|---|
Het APM Dashboard geeft een real-time overzicht van de status van uw meest belangrijke applicaties op wereldwijde locaties – met drill-down naar gedetailleerde informatie.
|
|
2 Services |
|
Gedetailleerde meetgegevens worden verzameld door Services op basis waarvan het mogelijk is om bedrijfskritische services te tonen in de context van IT services.
Verschillende Data Sources kunnen worden gecombineerd in een enkele Service waarbij er ook nog eens onderscheid gemaakt kan worden op locaties (d.w.z. waar de gegevens vandaan komen). |
|
3 Widgets |
|
Widgets tonen verzamelde gegevens van workflows in keurige grafieken. U hebt in één oogopslag toegang tot de belangrijkste informatie. Dit omvat bijvoorbeeld de locatiegebaseerde beschikbaarheid van alle gemeten controlepunten. Widgets kunnen meerdere keren worden ingezet om verschillende configuraties of verschillende workflows weer te geven – individueel en volgens uw behoeften.
De volgende widgets zijn onder andere beschikbaar: Response Time per Location, Service Availbility, Service Availbility Overall Performance, Workflow Run Result. |
|
4 Notificaties, alerting |
|
Met de Alerting functionaliteit kunt op een eenvoudige manier al uw Services te monitoren en daarmee wordt u in staat gesteld snel te reageren op incidenten zodra deze zich voordoen.Als er problemen zijn, maakt het systeem automatisch Alerts aan en stuurt deze naar gespecificeerde Targets. Alle incidenten zijn in één oogopslag beschikbaar in sorteerbare tabellen. Elk onderdeel kan eenvoudig naar wens worden geconfigureerd. | |
5 Breakdown responstijden |
|
Het APM Dashboard geeft een real-time overzicht van de status van uw meest belangrijke applicaties op wereldwijde locaties – met drill-down naar gedetailleerde informatie.
|
|
6 Reporting |
|
De rapporten in het onderdeel Rapportage toepassing presenteren de gegevens die door de Central Server® zijn verzameld. Indien hiervoor Service rapporten worden gebruikt, is de manier waarop deze worden weergegeven expliciet gebaseerd op een Service die is gedefinieerd in de Master Data module.
Dit betekent dat het Service-rapport alleen de Data Sources en Locaties bevat die deel uitmaken van de onderliggende Service. Het Service rapport houdt ook rekening met de Service Tijden, Down Tijden, en Uitgesloten Metingen die werden gedefinieerd voor de onderliggende Service. |
|
7 SAAS TV |
|
Saas TV stelt gebruikers in staat om de uitvoering van Schedules of Workflows te monitoren via automatisch vernieuwende screenshots. Workflow uitvoeringen worden getoond zelfs als Workflows draaien binnen een (verborgen) Secure Session. ServiceTrace TV kan Workflow uitvoeringen tonen op verschillende Robots. | |