- Naar aanleiding van uw probleemschets bepalen wij of deze pijn/behoefte daadwerkelijk IT-gerelateerd is.
- Is dit het geval, dan wordt onze tool geïnstalleerd en analyseren wij in maximaal twee dagen wat de oorzaak van uw problematiek is en met welk sentiment we rekening moeten houden bij het ontwikkelen van de oplossing. Doel: hoofd- van bijzaken onderscheiden ofwel zoeken naar oorzaken in plaats van symptomen.
- Op basis van de analyse ontwikkelen wij een maatwerkrapport met bevindingen, conclusies en aanbevelingen.
- Gezamenlijk bepalen wij vervolgens wat de vervolgstappen worden.
Gedurende de uitrol en implementatie hiervan helpen wij u regie te voeren over het advies, waarbij wij uiteraard de betrokkenheid van meerdere stakeholders binnen uw organisatie op het netvlies hebben.
- De oplossing landt en is duurzaam, zodat de nieuwe werkwijze en implementatie voor iedere betrokkene duidelijk zijn of worden.
- Wij blijven u helpen eigen kennis en ervaring op te doen met APM. Dit is belangrijk voor u, het maakt de organisatie Performance-bewust. Daarbij biedt u uw medewerkers uitdagingen en bouwt u Performance Intelligentie op.